FlorbalExpert

Informace k tomu, jak je to s objednávkami vybavení Florbalexpert (= značky Unihoc, Zone a další) od sezony 2025/2026

Po letech snahy o alespoň automatizaci jsme se rozhodli celý systém zjednodušit, protože zkrátka nemá cenu složitě automatizovat něco, co má více výjimek než pravidelností a zároveň tomu chceme vrátit i ten lidský rozměr, který je důležitý. Zde najdete soupis všech informací a podmínky.

Jak objednat - komu a kam psát?

Objednávky primárně posílejte na email objednavky@panthers.cz, díky tomu zůstanou v archivu. O případné odpovědi nebo nutnou komunikaci se nově bude starat Marek Leiš. Můžete také využít jeho osobní email marek.leis@panthers.cz nebo můžete psát i na Whatsapp (+420606187827). Připomínáme ale také, že přes Whatsapp není vhodné řešit jiné věci, které s tím nesouvisí a patří například do sekretariátu.

Jak objednat - co napsat, na co nezapomenout?

Do zprávy samozřejmě je potřeba uvést to, co objednáváte tak, aby to bylo srozumitelné a nemohlo dojít k záměně. Tedy dát si práci s uvedením délek, stran, velikostí či barev. Pokud objednávám víc položek, tak to připomenout. Je dobré doplnit i informace o vyzvednutí nebo předání či jestli se jedná o dárek. V případě neuvedení této informace počítáme se standardním dodáním na trénink a předání tam, ale umíme po domluvě zařídit i jiné možnosti - vyzvednutí v kanceláři, dovážku domů či zaslání dopravní společností.

Chci slevu, jak to funguje?

Členové klubu mají možnost čerpat klubovou slevu. Ta je 20 % v případě nákupu na prodejně nebo e-shopu FlorbalExpert, v případě nákupu takto přes klub je sleva 30 %. Počítá se to z běžné ceníkové maloobchodní ceny (MOC).

Mám nárok na vyšší slevu?

V případě, že máte nárok na vyšší slevu nejčastěji plynoucí z toho, že například pro klub pracujete na pozici trenéra / trenérky či chcete uplatnit mimořádnou slevu plynoucí z platné hráčské smlouvy, je nutné toto uvést při objednávání.

Co když už je vybavení zlevněné?

Protože tento dotaz dostáváme docela často, tak připomínáme - slevy nelze sčítat a je to tak běžné. Pokud tedy je zboží ve vyšší slevě, než máte nárok, dostanete ho za tu výhodnější. Pozor ale na to, že když už je zboží v doprodeji, tedy poslední kusy skladem, už nejde objednat přes klub a je k dispozici pouze na prodejně nebo e-shopu FlorbalExpert.

Můžu do objednávky přidat odkaz na web FlorbalExpert?

Určitě můžete a je to běžné, ušetří se tím často nejasnosti. Jenom je potřeba mít na paměti, že prodejna a e-shop FlorbalExpert a velkoobchod Spinflo jsou dvě odlišné věci, byť mají jednoho vlastníka a vypadají na první pohled stejně, tak není to totéž. Že něco najdete na e-shopu ještě neznamená, že je skladem na velkoobchodě a naopak - byť ve většině případů to souhlasí, ale není to pravidlo.

Na jaké zboží je sleva?

Slevu je určena na florbalové vybavení značek Unihoc a Zone a na ochranné vybavení značky McDavid. Dále lze uplatnit slevu i na vybavení dalších přidružených značek FootBalance, ShockDoctor, KTTape a Puma avšak ne ve stejné výši, jako na florbalové značky a nelze na ne uplatit mimořádné slevy plynoucí například z hráčských nebo trenérských smluv.

Obecně se slevy řídí obchodními podmínkami dané sezony, které platí v rámci smlouvy mezi dodavatelem a klubem, základem je, že sleva platí na florbalové vybavení, které je v základní kolekci dané sezony - neplatí tedy na výprodeje, doprodeje a limitované kolekce.

Za jak dlouho vybavení dostanu?

V hlavní části sezony (srpen - únor) je v plánu dělat dvě objednávky měsíčně, první a třetí týden, vždy do úterý do 12 hodin se objednávky budou sbírat, ve středu se objednává a případně už ve středu nebo čtvrtek se zboží dodává. V případě většího počtu objednávek je klidně možné udělat objednávku už po týdnu, běžný je ale spíše opak, kdy objednávek je méně a máme s velkoobchodem dohodu o nějaké minimální výši objednávky, aby to dávalo smysl. Odpověď tedy je do jednoho až dvou týdnů.

Od ledna už se začínají vyprazdňovat sklady a začínají výprodeje a pak doprodeje. Doporučujeme tedy objednávat v hlavní části sezony, dokud je vybavení k dispozici. S koncem sezony se také snižuje četnost objednávek a je to řešeno více individuálně.

Dostanu potvrzení o objednávce, o dostupnosti, o ceně?

Nově už nebude chodit automatická odpověď z formuláře, kde ale stejně nebyla žádná zásadní informace, ale objednávku Vám bude potvrzovat ručně přímo Marek Leiš, takže ne vždy to bude obratem, ale zároveň už dostanete i informaci o dostupnosti či změnách a v případě dotazu i o ceně.

Jak je to s platbou?

Je to jako dříve, tedy poté, co vybavení vyzvedneme a je nám fakturováno, tak ideálně obratem nebo do několika dnů se Vám platba zapíše do členské sekce. Výchozí nastavení je jako platba převodem se splatností tři dny. V případě, že byste to chtěli změnit (hotově či prodloužit splatnost) je potřeba se domluvit se sekretariátem.

Jak je to s případnou reklamací nebo výměnou vybavení?

Vybavení je možné vrátit či vyměnit, ale samozřejmě za předpokladu, že není rozbalené nebo používané a je potřeba to řešit stejně jako objednávku s Markem Leišem, který to vykomunikuje s dodavatelem a je potřeba to nedělat zbytečně (tedy například objednat si více kusů a vrátit ty, které se nehodí). Stejně tak reklamace - tady je potřeba zdůraznit, že každému z nás se někdy zlomila florbalka a vždycky nás to bolí a vždycky nám to přijde brzy. Jenom málokdy je to ale důvod pro reklamaci. Florbalka je bohužel spotřební zboží a to podléhá opotřebení a reklamace nemá prakticky šanci na úspěch, pokud se nejedná opravdu o vadu materiálu, která se ale projeví ihned při prvních pár střelách.

V případě textilu nebo obuvi můžete využít kamennou prodejnu na Hradčanské pro vyzkoušení velikosti, abyste měli jistotu, že objednáváte správnou.